سوابق اجرایی
آخرین اخبار
اول برنامه نسازیم بعد ببینیم مورد استقبال قرار گرفته یا نه!

تهیه‌کننده «نما دو» با بیان اینکه اولویت‌ها در این برنامه پرداختن به نیازهای مخاطبان است، گفت: در «نما دو» به جای آنکه برنامه بسازیم و بعد ببینیم که آیا مورد استقبال قرار گرفته است یا نه، از همان ابتدا نیاز‌های مخاطبان و مشکلات اجتماعی آنها را شناسایی می‌کنیم و به آنها می‌پردازیم.

هادی خدادی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا اظهار کرد: شعار اصلی ما "«نما2»، نگاهی به وسعت ایران" است.

او سپس گفت: برنامه «نما دو» که در گروه نهادهای اجتماعی تهیه و تولید می‌شود، در نظر دارد تا با رویکرد اجتماعی اقدام به تولید مستند گزارشی کند.

خدادی با معرفی اهداف اصلی برنامه و با تاکید بر تمرکز این برنامه بر روی سه محور اصلی، افزود: سه محور اصلی این برنامه بررسی معضلات و موضوعات روز جامعه، معرفی سازمان‌های مردم نهاد و توجه ویژه به رویداد‌ها و اتفاقات جاری کشور است.

تهیه‌کننده برنامه «نما دو» که مدتی است از آنتن شبکه دو پخش می‌شود، ادامه داد: با توجه به معرفی شبکه دو به عنوان شبکه اجتماعی، رسالت این برنامه توجه به رویدادها و موضوعات و البته معضلات اجتماعی همه‌ی اقشار جامعه در سراسر کشور است.

او با اشاره به «فاجعه منا» و قربانیان آن، خاطرنشان کرد: این موضوع که از جمله رویداد‌ها واتفاقات مهم جاری درکشوراست، در چند قسمت به صورت ویژه به آن پرداخته شد. تشییع جنازه جان باختگان، ورود اولین کاروان حجاج و تجمع معترضین مقابل سفارت عربستان از جمله موضوعات مرتبط با این فاجعه بود که به آنها پرداختیم.

خدادی درباره نحوه شناسایی موضوعات مورد استفاده در برنامه توضیح داد: تعدادی از موضوعات برگزیده توسط تیم تحقیقاتی که در این گروه فعالیت دارند و به تقویت سطح برنامه از لحاظ محتوایی و ساختار کمک می کنند، انتخاب می‌شوند و بخشی دیگر توسط ارتباط مستقیم با مخاطبان از طریق سامانه پیامکی تأمین می‌شود.

او با بیان اینکه «نما دو» از لحاظ کیفیت، انتخاب موضوع و شیوه پرداخت غنی‌تر از سایر برنامه‌های مشابه است، ضمن تاکید بر ساختار مستند گزارشی این برنامه، گفت: یکی از تفاوت‌های این برنامه با برنامه‌های مشابه این است که در حال حاضر اکثر برنامه‌های تلویزیون بسته و در فضای استودیو تصویربرداری می شوند، در حالی که دوربین این برنامه در فضاهای خارجی حضور دارد. دیگر تفاوت آن، برنامه سازی در تمام استان‌های کشور است.

به گزارش ایسنا، «نما دو» که در آیتم‌های کوتاه چند دقیقه‌ای و چند بار در روز از شبکه دو صدا وسیما پخش می شود با رویکرد اجتماعی اقدام به برنامه‌سازی می‌کند.

تهیه‌کننده «نما دو» با بیان اینکه اولویت‌ها در این برنامه پرداختن به نیازهای مخاطبان است، گفت:...