سوابق اجرایی
آخرین اخبار
تخریب 30 هزار متر مربع در حریم فرحزاد

شهردار منطقه دو تهران با تاکید بر اینکه شهرداری در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز به هیچ عنوان اغماض نمی کند گفت: در همین زمینه کلیه ساخت وسازهای غیرقانونی که برای سوءاستفاده از قوانین شهری ایجاد شده بود، تخریب شد.

به گزارش سرویس «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عزیزاله نظری با اعلام این مطلب افزود: در محدوده منطقه درکه و محله "خرمنک"، از سال 85 تصرفات و اقداماتی ازجمله دیوار کشی برای تبدیل به محله آغاز شده بود تا سودجویان از امتیازات محله‌ای برای ساخت و سازهای خود استفاده کنند.

وی اظهارداشت: این اراضی در حدود 30 هزار متر مربع مساحت دارد که در آنها ساخت و سازهای غیر مجاز مسکونی و تجاری صورت گرفته بود که با حکم قضایی و همکاری عوامل انتظامی، تخریب این واحدها انجام شد.

بر اساس گزارش سایت شهرداری تهران، شهردار منطقه دو تهران با اشاره به اینکه هم اکنون این اراضی و ارتفاعات محدوده فرحزاد در حال آزاد سازی است، تصریح کرد: نگاه مدیریت شهری بر حفظ حریم شهر تهران می باشد و شهرداری تهران به شدت برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز را در دستور کار خود قرار داده و از این رو، تخریب های گسترده در شمالغرب تهران در حال انجام است.

شهردار منطقه دو تهران با تاکید بر اینکه شهرداری در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز به هیچ...