سوابق اجرایی
آخرین اخبار
تاکید وزیر راه بر بازسازی راه‌های مواصلاتی مازندران

وزیر راه و شهرسازی گفت: بازسازی راه‌های مواصلاتی مازندران برای ورود مسافران ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایسنا در مازندران، عباس آخوندی امروز در بازدید از تقاطع غیرمسطح الغدیر قائم‌شهر با بیان اینکه قائم‌شهر پس از تهران دومین شهر پرتراکم کشور است، اظهار کرد: قائم‌شهر در مسیر تهران و مشهد قرار دارد و مسافران زیادی از این مسیر عبور می‌کنند که نیازمند توجه بیشتر است.

وی افزود: با 20 میلیاد تومان فاز نخست تقاطع غیرهم‌سطح به پایان رسیده و فاز دوم آن نیاز به بودجه برای تکمیل شدن دارد.

آخوندی با اشاره به اینکه توجه به شبکه راه‌های کشور حیاتی است، گفت: این شبکه راه‌ها با وجود حضور 20 میلیونی مسافر در مازندران ضروری است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه محور سوادکوه که یکی از مهم‌ترین راه‌های استان است که با 2 تونل و دو پل حدود 72 کیلومتر آن بازسازی شده و حدود 12 کیلومتر آن باقی‌مانده است، تأکید کرد: امید است تا آخر امسال بازسازی راه‌ها تمام شود و برای نوروز مردم به راحتی از این مسیر رفت‌وآمد کنند.

وی تصریح کرد: آزادراه تهران شمال که به کابوس تبدیل شده است دارای 8 کیلومتر تونل است به طوری که این آزادراه می‌تواند راه 99 کیلومتری را به 33 کیلومتر تقلیل دهد.

آخوندی با بیان اینکه نباید جاده برون شهری و درون شهری را از هم تفکیک کنیم، یادآور شد: اصل موضوع را قبول کنیم که تفکیک را کنار بگذاریم و همه را با هم کار کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: بازسازی راه‌های مواصلاتی مازندران برای ورود مسافران ضروری است.