سوابق اجرایی
آخرین اخبار
شهادت برترین پاداش برای سردارانی همچون شهید همدانی است

رییس شورای اسلامی شهر تهران با گرامیداشت شهادت سردار رشید انقلاب سرلشگر همدانی گفت: امیدواریم هر چه زودتر روزی را شاهد باشیم که مسببان فاجعه منا و حامیان داعش سرنگون شوند.

به گزارش سرویس «شهری» ایسنا، چمران در ابتدای یکصد و نود و دومین جلسه شورا به ذکر وقایع تاریخی ایام هفته پرداخت و گفت: امروز 19 مهر ماه مصادف است با سالروز سرنگونی خلافت بنی امیه که در سال 132 هجری قمری اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: سرنگونی این سلسله نشان می دهد که هر ظالمی روزی از میان خواهد رفت و این یک هشدار به بنی امیه‌های زمانه من جمله آل سعود است که روزی از بین می روند .

چمران افزود: امیدواریم هر چه زودتر شاهد سرنگونی رژیم سفاک آل سعود باشیم ، سفاکانی که فجایع منا و عراق و سوریه از آنان نشأت می گیرد.

وی همچنین یاد آور شد: امروز مصادف است با سالروز وفات حاج میرزا خلیل کمره ای که در سال 1363 دار فانی را وداع گفت.

رییس شورای اسلامی شهر تهران سپس به ضایعه شهادت سردار بزرگ انقلاب اسلامی شهید همدانی اشاره کرد و گفت: امروز تشییع پیکر پاک این سردار بزرگ انجام شد، سردار همدانی از مبارزینی است که مبارزات وی از قبل از انقلاب آغاز شد و در بعد از انقلاب اسلامی نیز در همه ی صحنه ها و مبارزه ها حاضر بود.

چمران اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نیز جای جای نقاط غرب کشور نیز جای پا و ردپایی از این سردار بزرگ به یادگار مانده و همه رشادت‌های او را به یاد دارند.

وی افزود: سردار همدانی در کربلای 5 هم حضوری فعال داشت و عشق به خدمت و جهاد چنان در وجود او بارز بود که حتی با وجود پایان یافتن ماموریتش در سوریه آنجا را ترک نگفت و به مبارزه علیه دشمنان اسلام ادامه داد تا به شهادت رسید.

رییس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: شهادت بهترین و برترین پاداش برای فرماندهانی چون شهید همدانی است و شهادت زیبنده آنان است چرا که حیف است این قبیل افراد که وجودشان سرشار از عشق و معنویت می باشد در شرایط معمولی از دنیا بروند.

بر اساس گزارش سایت شورای شهر تهران، چمران افزود: افرادی که عمری در جهاد در راه خدا گذرانده‌اند تنها با شهادت سیراب می شوند و ما این شهادت را به خانواده سردار همدانی ، مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران تبریک و تسلیت می گوییم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با گرامیداشت شهادت سردار رشید انقلاب سرلشگر همدانی گفت: امیدواریم...