سوابق اجرایی
آخرین اخبار
ارسال حداقل یک میلیون اثر به چهارمین جشنواره مشکات

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال حداقل یک میلیون اثر از سوی شهروندان به دبیرخانه جشنواره مشکات ارسال شود، گفت: آمارها نشان می دهد که این جشنواره توانسته در جلب مشارکت شهروندان موفق باشد.

به گزارش سرویس «شهری» ایسنا، ابوالفضل رفیع با اعلام این مطالب افزود: سیستم آموزش اگر به مشارکت منجر شود اثر دارد و به کاهش ناهنجاری ها کمک می کند. جشنواره مشکات نیز در طول سه دوره برگزاری این فرآیند را پیگیری کرده است.

وی با اشاره به اینکه مشکات توانسته در جلب مشارکت شهروندان موفق باشد ، تصریح کرد: دریافت 177 هزار اثر در اولین دوره از جشنواره مشکات و 461 هزار اثر در دوره دوم و نیز 761 هزار اثر در سال گذشته بیانگر این موضوع است. ضمن اینکه پیش بینی می شود امسال در جشنواره چهارم حداقل یک میلیون اثر دریافت شود.

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از اهمیت چند اصل مهم در جشنواره مشکات یاد کرد و گفت: اصل مشارکت به عنوان اصلی ترین هدف و رکن جشنواره محسوب می شود که فراهم کردن شرایط مشارکت توسط مجریان، دست اندرکاران و تسهیل گران اصل بعدی است که تقدیر از مشارکت کنندگان در ادامه این روند اصل سوم و مهم را شکل می دهد.

وی ادامه داد: این امر موجب اعتماد سازی بیشتر می شود که بدانند ما به سرمایه های اجتماعی خود بی تفاوت نیستیم. در نهایت استفاده و بهره برداری از آثار و ظرفیت این جشنواره اصل بعدی است که بتوانیم به نحوه مطلوب از این آثار در جهت ارتقای فرهنگ شهروندی استفاده کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، به گفته رفیع سال گذشته 150 هزار اثر در بخش داستان کوتاه جمع آوری شده است که با هماهنگی به عمل آمده قرار شده این داستان ها در اختیار مجموعه همشهری داستان قرار بگیرد و آن ها با گزینش موارد خوب، ویژه نامه همشهری داستان جشنواره مشکات را منتشر کنند که می تواند به عنوان یک محتوای آموزشی مناسب در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال حداقل یک میلیون...