سوابق اجرایی
آخرین اخبار
اجرای فاز نخست طرح هادی تمام روستاهای بالای 20 خانوار در دوره 10 ساله

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: با تخصیص سالانه 30 هزار میلیارد ریال تمام روستاهای بالای 20 خانوار از مطالعه طرح هادی برخوردار می شوند که با این اعتبارات در یک دوره 10 ساله، می توان در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار یک فاز از طرح هادی را اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در آذربایجان‌شرقی، محمدرضا شاملو در نشست بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان سراب افزود: اعتبارات مصوب استانی و ملی برای اجرای طرح هادی روستاهای آذربایجان شرقی در سال‌جاری 120 میلیارد ریال می باشد و از این رقم تاکنون 10 درصد تخصیص یافته است.

شاملو، از تخصیص پنج میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در دو روستای اولویت‌دار شهرستان سراب خبر داد و افزود: هم اکنون 9 طرح هادی در این شهرستان درحال اجراست که از این تعداد هفت طرح به اتمام رسیده و دو طرح دیگر نیز درحال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار سراب مطالعه طرح هادی به پایان رسیده است، گفت: از 164 روستای شهرستان 130 روستا بالای 20 خانوار هستند که مطالعه طرح هادی در آن‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از روستاهای شهرستان در سیلاب‌های فصلی به شدت در معرض آسیب قرار دارند، اظهار کرد: مسئولان استانی باید نسبت به بررسی وضعیت و تعداد این روستاها سریعا' اقدام کرده و اعتبارات آن را از محل ماده 10 و 12 تامین کنند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: با تخصیص سالانه 30 هزار میلیارد ریال...