سوابق اجرایی
آخرین اخبار
روزشمار ماه محرم و صفر در ایستگاه‌های مترو نصب می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران از نصب روزشمار ماه محرم و صفر از اولین روز آغاز جهت همراهی توجه شهروندان به این دوماه در ایستگاه های مترو خبر داد.

به گزارش سرویس «شهری» ایسنا، به 80 پایگاه پاسخگویی مسائل شرعی طی ماه محرم و صفر درتعدادی از ایستگاه‌های مترو اشاره و خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس درباره تاسوعا و عاشورای حسینی در ایستگاه‌های مترو برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به فعال شدن نمازخانه‌های داخل ایستگاه‌های مترو درایام محرم و صفر اظهارکرد: 16 نمازخانه در ایام محرم و صفر در ایستگاه‌های مترو فعال خواهد بود که ما در تلاشیم تا این تعداد را به 21 نمازخانه برسانیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران، اجرای سرود ویژه ماه محرم و صفر، سیاهپوشی تمامی ایستگاه‌های مترو، اجرای نقالی، طرح شور حسینی و اجرای طرح صحابه حسینی – صحابه خمینی به شکل گفت و گو درخصوص یاران اباعبدالله را از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو در ایام محرم و صفر دانست.

بر اساس گزارش سایت تهران سما، صائبی درباره نصب روزشمار، ویژه ایام محرم و صفر در ایستگاه‌های مترو گفت: این روزشمار نمایش از روزهای آغازین محرم و صفر نصب می‌شود و شهروندان می‌توانند با نگاه به این روزشمار از تاریخ این ایام آگاه شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران از نصب روزشمار ماه محرم و صفر از اولین...