سوابق اجرایی
آخرین اخبار
سرمایه‌گذاری 9 میلیارد تومانی آزمایشگاه فنی خاک در بخش تجهیزات نوین

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه این صنعت از بعد سرمایه‌گذاری جذاب نیست، گفت: این شرکت در بخش تجهیزات نوین آزمایشگاهی 9 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده که این امر برای بخش خصوصی امکانپذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایسنا در کردستان، سیدرضا حسینی امروز - شنبه - در مراسم تودیع و معارفه مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان با بیان اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دارای 60 سال سابقه فعالیت در کشور است، اظهار کرد: یکی از وظایف مهم این شرکت ارائه خدمات آزمایشگاهی است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت آزمایشگاهی تنها فعالیت این شرکت نیست، افزود: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دو وظیفه نظارت فنی بر طرح‌های عمرانی و هدایت پیمانکاران این طرح‌ها را برعهده دارد.

حسینی با بیان اینکه به تجهیزات نوین آزمایشگاهی دست یافته ایم، اعلام کرد: بستر برای ورود فنی این شرکت به طرح های راه سازی، فرودگاهی و راه آهن کشور فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه این صنعت از بعد سرمایه گذاری جذاب نیست، گفت: این شرکت در بخش تجهیزات نوین آزمایشگاهی 9 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده که این امر برای بخش خصوصی امکانپذیر نیست.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بیان کرد: تمام تجهیزات آزمایشگاهی این شرکت در خارج از کشور و از شرکت های با بهترین برندها تهیه شده است.

وی عنوان کرد: همچنین 2.5 میلیارد تومان برای سیستم درجه بندی عملکردی قیر (PG) در این شرکت سرمایه گذاری شده است.

حسینی تصریح کرد: این شرکت فعالیت‌های خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌کند چرا که این امر موجب بقا و دوام هم شرکت و هم پروژه‌های عمرانی در سطح کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت امین کارفرمایان خود است، عنوان کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حال حاضر با 2500 نفر در کشور فعالیت می کند که اگر به آن توجه ویژه ای شود ظرفیت تا صدها برابر نیرو را دارد.

مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یادآور شد: اُفت پروژه های عمرانی نشانه آن است که دستگاه نظارتی ضعیف عمل کرده است.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از زحمات علیرضا چراغی، مدیر سابق شرکت فنی و مکانیک خاک استان کردستان تقدیر و فرید طهماسبی به عنوان مدیر جدید شرکت در استان معرفی شد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه این صنعت از بعد سرمایه‌گذاری جذاب...