آرشیو اخبار
آخرین اخبار
آرشیو اخبار
روزنامه شرق نوشت: وقتی از میان چند کاندیدای معروف انتخابات ١٣٨٤، محمود احمدی‌نژاد بیرون آمد، بسیاری از جامعه‌شناسان و سیاسیون و حتی خود مردم در چرایی این انتخاب تأمل‌برانگیز مردم متوقف و متفکر شدند. یک‌سال بعد یعنی در دوره سوم شورای شهر تهران، مردم در میان اعضای انتخابی به دو نفر رأی دادند که نه مدیر و وزیر و سیاست‌مدار بلکه قهرمان ورزشی بودند.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: با تخصیص سالانه 30 هزار میلیارد ریال...
اولین جلسه کارگروه شناخت نقاط جمعیتی جدید به عنوان روستا در دفتر تقسیمات وزارت کشور برگزار...
ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت مترو از افتتاح خط مترو فرودگاه مهرآباد خبر داد.
ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشوری گفت: جبران و ترمیم حقوق بازنشستگان موضوع بزرگی است و 24 هزار میلیارد تومان بارمالی برای دولت در بردارد. کشور چندسال تورم و تحریم را تحمل کرده و امید است با حل مشکلات کشور بتوانیم خواسته برحق بازنشستگان را در مسیر مناسب قرار دهیم.
در شرایطی که هنوز هیچ یک از اهداف مد نظر سازمان هواپیمایی کشوری برای ارزیابی طرح متنوع‌سازی...
دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با تاکید بر لزوم مسئولیت‌پذیری پلیس راهنمایی و رانندگی...
میزان نوشت:رئیس عملیات حج 94 از پایان فعالیت ستاد مکه در روز دوشنبه خبر داد و گفت: فعالیت کمیته شناسایی پیکرهای جان‌باختگان حادثه دلخراش منا به کار خود ادامه خواهد داد.
دنیای اقتصاد نوشت: شرکت‌های لیزینگ با تاکید بر اینکه قیمت تمام شده منابع برایشان به مراتب بیش‌‌از این نرخ است، خواستار «رقابتی‌شدن نرخ سود تسهیلات لیزینگ مسکن» شده‌اند.
یک عضو شورای شهر با اشاره به مشکل جغرافیایی تهران در جمع شدن آب باران در معابر، به تکمیل فاضلاب شهری و تفکیک آن از آب خام اشاره می کند و معتقد است با این کار مشکل کم آبی پایتخت هم حل می شود.